Allergisk

Så här känner jag mej varje morgon.



jag är en nattmänniska. Och alla morgonar är en plåga. att lixom häva sig upp när man är helt slut och bara vill sova. BARA LITE TILL. ASSÅ BARA 5 MIN TILL. och sen så förover man sig. jag vet inte hur många gånger det har hänt för mej när jag fortfarande gick i skolan. Finns det nåt skönare än att ätta klockan på 6 och en bara snozzza :). somna om och somna om. För när man frågar nån vad dom tycker är skönt så är det alltid nån som äger att det är så skönt att sova. men det är det ju egentligen inte, för man märker ju inte när man sover. det som är skönt är att ligga och mysa precis innan man somnar :).  Jag går upp tittar ut lite genom fönstret. Har grannen klippt gräset ? ser man fortfarande havet elr har den frusit till is i det här pissvädret ?. Jag Somnar i soffan, tittar på lite tv, äter frukost. Skit tråkigt, jag kan inte ens äta frukot på morgonen, inget är fan gott på morgonen. BLÄÄHH.

JAG ÄR ALLERGISK MOT MORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0