BBB

Bestlutsångest, böcker och bröst

Asså när det gäller vårt kompisgäng så kan vi fan aldrig bestämma oss över någonting. Vi har planerat vinterresa efter vinterresa utan några resultat. I 8an var vi alla så peppa på att dra till fjällen, supa och åka snowboard. Men näe det var ju alltid nån som inte hade pengar elr inte ville. Det enda beslutet vi någonsin har genomfört är en resa till Örebros simhall. Och det var ju när vi alla var 18 år. Lite pinsamt det är väl då man ska åka och festa nånstans typ. Inte leka Loch ness i rushebanan. Nu så har vi bestämt att vi ska åka till sällen nån gång i januari, fårse ifall det blir av. Nu i lördags så skulle jag ha lite fest täntke jag med mina närmaste vänner. äta god mat med god dricka och lite finlir på pokern. Men helt plötsligt hade vi ingen dricka och tiden fick och när klockan var 9 så var alla opeppa, även jag. Så det sluta med att vi bestämde oss att lana istället. Det var väldigt roligt faktisk, första gången alla spelade samma spel. Så det var underhållande. Så vi nördade på hela helgen och gick och la oss när min syster gick upp för att dra på matte lektion. Så det blev god dryck (cola) och trevligt sällskap framför datorn istället. Mycket roligare att sitta och spela när man lanar. Då kommer den mera sociala biten in och det blir betydligt mycket trevligare. När man växer upp mer och mer så lär man sig att uppskatta allt mer. Det har jag märkt. jag kan tycka att det är roligt att mata fåglarna i parken haha. När man var mindre så ville man bara hem och spela dator. Dock så är det ju antarktis ute så nu vill jag inget annat än spela data och dricka varm chocklad efter plugget. Jag har börjat lira wow igen. En klasskompis som lura i mej det. Och jag är fast igen. Det är så otroligt roligt. Jag gör ju inget annat annars under vintern så jag kan lika gärna spela det. mycket roligare nu när mina polare börjat lira.

Betalade mina räkningar idag. det var inte rolgit att se alla pengar sjunka på bankontot.

mobilräkning= 1000 kr
hyra= 2200 kr
tv innehav= 500kr
internet= 300 kr
böcker= 1000 kr
medlemskap=500 kr
dator reperation= 2000 kr

HJÄLPT MEJ!.

Sen så måste jag ha pengar till mat och så vill man ju gärna festa lite. Det vet jag dock inte ifall jag kommer at ha råd med denna månad. Jag som hade tänkt att köpa ett gym kort den här månaden. Jag prov tränade på ett gym precis där jag bor, i berga. Kraftvärket hete det och det var faktiskt bättre än jag trodde. Inbyggd tv i deras konditions maskiner, faktiskt vädigt bra, ma glömmer helt bort att man springer. Jag såg på fotbollsgalan samtidgt som jag förlorade över 1000 kalorier. jag körde ett hårt träningspass, kanske lite för hårt jag hade ont i brösten i flera dar efter. Jag känner mig faktiskt seg fortfarande. Ändå tränar jag ganska ofta.

Jag ser på Xena krigarprinsessan nu ;D .. jag kommer ihåg när jag kollade på det när jag var liten, det var så bra då, alla häftiga krigskonster hon kunde. Nu så är allt en komedi, man ser så tydligt att allt är skådespeleri och det ska det ju inte ;D.

aja nu ska jag kolla på en mycket bättre serie, Californication

Ha det gött. pöss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockrent på det du skrev :) nån ggn blir det av! :=ahahhaa

2008-11-26 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0