Mirror's Edge



Årets spel. i en helt otrolig miljö bland skyskraper och glas och reflektioner så ger EA ett spel som jag tror chockar dom flesta. En tjej vid namn Faith tillhör en grupp som inte håller med den övriga världen att den är så underbar, eftersom som hon har dom åsikterna så blir hon helt plötsligt jagad av polisen. Det finns inget altenativ än att springa. I en hård bevak värld av utvecklade poliser så blir det svårt att hålla sig gömd. En sak är säker denna tjej är på rymmen! Man ser världen genom hennes ögon. Smuts på fasaden, hennes reflektioner i fönstren. Faith är en "runner" en som tycker om att klara olika hinder snabbt, allt från byggnader till stenväggar. Hon får helt plötsligt användning av detta och står inför sitt livs svåraste uppgift att rymma från polisen. Denna trailer är helt och hållet In gameplay. Det är alltså taget direkt ur spelet. Jag tror att det detta spel kommer revolutionera first person shooter genren med sitt nya sätt att spela. När jag ser sånna här spel så börjar jag nästan gråta att jag inte har en bättre dator. Detta spel är verkligen inte nått man ska köra på en halvtaskig 15 tums skärm med dom sämsta grafik inställningarna. Utan detta är spel som förlitar sig mycket på att spelet ska vara snyggt, realistiskt och spännande. Det finns ingen tid att andas, ingen tid att dricka, ingen tid att vara snäll. Bara en sak är säker när man spelar detta spel, man lär sig att springa !!




Kommentarer
Postat av: Linn

Verkar var ett helgrymt spel du...

2008-11-10 @ 18:43:29
Postat av: Edvin

Du borde spela det på Playstation eller Xbox, ton med feeling i det!

2008-11-22 @ 12:32:52
URL: http://www.edvinbahtanovic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0