Road Trip





I lördags så var vi ute på en liten road trip till Linköping, valon skulle göra ett prov som han visste att han skulle kugga på så vi hängde med och gjorde han sällskap. Vi tänkte att vi skiter i att sova, orka gå och lägga sig när man ska åka klockan 6 på morgonen. Så vi satte uppe och lana tills vi skulle åka, det var väldigt kallt ute och inte var det varmare bilen förrens nån satte på värmen på 40 grader, då blev det alldeles för varmt men hellre det än att frysa häcken av sig. Vi var så jäkla trötta så det fanns inte, asså man kunde hålla sig vaken och så men snacka om att vi hade damp ena sekunden och nästa var irreterad. På vägen dit så snackade vi spök historier, det var lite skrämmande faktiskt med tanke på att det fortfarande var mörkt ute. Spökhistorier, myter, voodoo. Fanns det nåt som inte kom upp. Man fick lite rysningar men så snart solen gick upp så blev det tråkigt. När vi väl kom till linköpings universitet så sjöng vi massa och hoppa i bilen. Vi var säkert väldigt pinsamma men det skiter i alla fall jag i. Jag åt en väldigt äcklig macka som frukost fast kaffet var väldigt gott. Sen så stråsa vi runt på stan, ingen som köpte nåt eller så, sen så var så sjukt hungiga allihop så vi skulle dra till en kina resturang och fy fan va äklig maten var. Jag som brukar älska sån mat, indiskt, kinesiskt mm. Dom hade inte skallat räckorna och använt alldeles för mycket fritös smet till dom mini räkorna, nudlarna var torra, ingen service överhuvetaget, jag tror inte ens dom sa hej när vi kom. Och det skulle faktiskt vara bra ifall man fick äta upp tallriken innan dom tar bort den. Där kommer jag inte äta igen. Ifall man betalar över 100 kr som inte är så mycket dock men visst fan borde man få ett hej för dom pengarna ;D. Sen så åkte vi hem efter det. Det var väldigt roligt dock, har jämnt det med mina boys ;D

Nu så har jag handlat och pluggat som fan. Måste kunna massa frågor om operativsystem och jag har inte varit på så många föreläsningar pga förskylning och lathet. Nu så ska jag göra mej en cappucino och ta en pepparkaka samtidgt som jag ska kolla på Twin Peaks.

pöss


Kommentarer
Postat av: Pecka

Trevlig resa!!!! det får vi göra om! När kommer du hem <3?

2008-11-29 @ 05:01:29
URL: http://pairofchopstick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0