4 bugg och en coca cola




I helgen så blev det fest och åter fest. Eftersom jag klarade av 2 tentor som jag inte trodde att jag skulle göra så blev det utan tveken partaj i helgen. jag åkte hem på fredan för att ha kareoke fest hos mej. vi lagade ungsbakade paprikor, i paprikorna så hade vi ris stekt lök och svamp blandat med tomatsås och sen lite kryddor på det. det var gott och lite annorlundare än det vanliga tacos som vi alltid brukar ta. Vi sjöng my heart will go on, 4 bugg och en coca cola och YMCA. När vi hade "sjungit" elr snarare gapat, eftersom ingen av oss kan sjunga. så fick vi skjuss ner till stan där vi chejkade loss på morella och senare till paladium där jag träffa massa folk som man inte sett på länge, även nya ansiktet som har snackat med lite över internet. Det var trevligt. På lördag morgon så gick jag upp och tog bussen hem till kalmar. Vi tog en taxi till elie och förfesta, man fick även möta ett par falkenbergare ;D. Sen blev det kåren.

 Piff och Puff = mats och william, är alltid lika fulla haha ;D. 



Dan efter så blev det mys med här krabaten. Börni my bejbi ;D


Kommentarer
Postat av: PEcka

klockren bild !!!! woligt som fan!11 valon har kanske hittat lägenhet !!1 så röja i linkan o visa chicksen :)

2008-10-07 @ 01:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0