William Tipsar

Hype

Ett nöjesmagasin om musik,film, kultur, mode. väldigt intressant och roligt ifall man gillar musik och film. Man träffar olika personer inom dessa ämnen. Dessa avsnitt går sänds på svt:s webbtv som heter "play". jag gillar det för dom tar upp allt inom populärkultur, tips recensioner inom film och musik och komedi och allt som dom känner för helt enkelt inom dessa ämnen. Som nämnt i trailern så är detta program som en godis påse :)

The Moment

En blogg som NY times står för. Där skriver olika personer som jobbar på tidnignen om mode,mat, design mm. Man kan enkelt välja en kategori till höger för att gå till det som intresserar dig. Jag brukar gå in och kika lite då och då. Det finns alltid nåt som jag finner intressant och vill läsa om.

Nationalgeographic

Nationalgeographic är en sida om natur, djur, antikt, kultur mm. Jag är väldigt intresserad av djur och gamla kulturer som tex maya folket. Jag tycker att naturlivet är väldigt intressant och bara att man vet att man inte har sett alla djur och växter på vår jord är intressant. Nåt som jag vill göra är att se valar eller späckhuggare i verkligheten. jag tycker att dom är enastående djur. Det är faktiskt dom största djuren som finns på vår planet. Kanske inte i hela rymden, finns säkert nån annan planet där det finns några jätte stora alien valar. Det kan du läsa om ochså på sidan, kankse inte om alien valar, men om rymden och forskning.

Dom Kallar Oss Artister

Nu när musikbyrån har lagt ner så kommer dom som vara med där att skapa ett nytt musik program som heter "dom kallar oss artister"  som kommer att gå på 1:an. Där man får följa olika artister i deras vardag. Det kommer att sändas kl 21.00 varje tisdag från och med 28 oktober. Det kommer jag lätt att följa. Det är roligt att se hur en artist är gemfört med hur man föreställde att dom skulle vara när man hör på en sång. Man brukar skapa en liten egen bild av hur den sångaren/gruppen är när man hör en låt. Det tycker jag lätt att ni ska kolla på när det börjar. lätt lätt lätt

Det var allt jag hade att bjuda på. Ni fick lite av varje som jag tycker är intressant, hoppas att ni tkr det med ;D

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0