Tråk & Jogg

Idag så var man tvungen att gå upp tidigt. Man såg frost av kylan på fönsterbrädet. Synen av frost gör att man blir kylig innan man går ut. Tanken av att sitta i en stor datasal med 260 sidors labrations uppgifter i 4 timmar. Tanken att ligga kvar under det varma täcket med en varm dryck och en tjej intill sig skulle inte vara fel. jag har även haft svårt att somna dom 2 senaste dagarna, vet inte varför. Så jag har typ somnat på föreläsningarna och tanken på att man måste läsa 160 sidors Cisco för att komma ikapp när man kommer hem är inte så uppigande. jag läste unge för 30 sidor sen så gav jag upp och intlade mej att det är ju faktiskt ganska mycket repetition från förra boken i dom 2 första kapitlen. Ut och jogga, efter mycket flås och fläng så kom jag ut på en udde Det var så fiint där så jag var tvungen att vila, ALLTSÅ inte pga att jag var trött, nej asså jag var ju inte trött utan det var utsikten asså ;D. jag hitta även en fin blomma som jag var tvungen att ta kort på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0