Vampyren

Idag har jag haft en sån jäkla seg dag. Jag vakna och tänkte gå på föreläsningen men kände mej helt död och sa till mej själv "det är inte värt det" och somna om igen. när jag vakna fick jag dåligt samvete att jag hade skippat den för jag har typ inte gått på nån tidig föreläsning den här veckan så då kollade jag på 2 föreläsnignar på nätet, eftersom dom spelar in alla pga att det man kan läsa denna kurs på distans om man vill och det är skit bra att dom spelar in för dom kan bara se dom där istället för att gå upp klockan 7 en svinkall morgon, det första man ser är frosten på rutan och istapparna i björken i trädgården.. jag hatar morgonar, jag är nattmänniska. Jag skulle passa som vampyr, bara vara uppe på nätterna och bara dricka massa redbull istället för blod. Finns ingen godare dryck än redbull. så sött och god. jag är beroende, i know.  Det är alldeles för mycket socker och skit i en sån dära dryck. men jag har hittat en dryck som är otroligt god som jag försöker ersätta mina redbull, den heter "En till" som är 100% äppelmust som är smaksatt med antingen jordgubbar, ananas och nått mer som jag inte kommer på nu, i glasflaska. fast dom är mycket dyrare och går bara att köpa i centrum.

Sen så fick jag dåligt samvete att jag satt inne. så jag drar och ut och springer, springer och springer som bara den. Jag kom så långt som till IKEA som är en bit här i från. Då börjar det spö regna och fy bövelens va kallt det blev. bara för att jävlas lite till så skulle det blåsa som bara den. Man ba " gud vad har jag gjort nu " .... det måste ha varit mitt straff för den skippade lektionen. Det var skönt att ta en dusch i alla fall .. det var lite ensamt kanske, hade gärnat delat duschen med nån, fast det var i alla fall varmt.

Idag så tänkte jag laga ris med tonfisk i satay sås som fanns att köpa på konserv på ica. Det såg så  gott ut på burken. men så snabbt jag öppnade den så förståd jag att jag aldrig skulle köpa nåt liknande igen. Det var så äckligt. en konstigt röra som stank katt mat. jag trodde verkligen att jag hade köpt fel, men det var inte kattmat konstigt nog, för det borde det ha varit. Så det blev fiskpinnar och ris. inte så värst gott när man inte hade nån sås elr nåt till ..

Dock så har jag bokat tid för en tatuering nu och det ska bli väldigt roligt att ta. lite nervös men mest roligt :)


SO WATCH OUT, I HAUNT AT NIGHT!

Kommentarer
Postat av: pecka

ta pa dig varmt := el lukta pa attika haah.. fiskpinnar o ris plus soja ar gott :0

2008-10-29 @ 19:35:37
Postat av: Anonym

soja med ris. pecka du är sjuk .. knulla norrköpings brudar istället ^^ ;D

2008-10-29 @ 20:11:35
Postat av: Linn

bokat tid för tatuering? Pöh.... du snodde ju min tid ju...

2008-10-29 @ 22:55:14
Postat av: Edvin

Va ska du göra för tattuering?! :D

2008-10-30 @ 18:14:17
URL: http://www.edvinbahtanovic.wordpress.com
Postat av: Agnes

Nice blogg :)

2008-11-07 @ 21:17:27
URL: http://tokiohotelfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0