KÄRLEK



Nu är det dags för mat. Dagens lunch är knapriga potatiskroketer med stekta morröter, till det har vi en kyckling file med barbecue marinad med smak av honung och på sidan så ser vi tsatsiki. OCH DET VAR SÅ GOTT. Det är roligt att laga mat och jag ser faktiskt fram imot att laga mat nu när man bor själv. Eftersom jag tycker det är roligt att laga mat så försöker man fixa nått annat än nudlar varje dag. imorn så ska jag nog laga köttbullar och färskpotatis med brunsås och  broccoli ;D, som jag har tjatat om nu i säkert flera dagar haha. Jag är sugen på fisk och hemma gjord potatismos så det får det bli nån dag i veckan, tills dess hej svejs lingonfäjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0