Solens comeback

Dom 2 senaste dagarna så har det varit otroligt skönt ute. varmt och gött, jag har gått runt och svettats i min skinnjacka, innan så hade man en extra tröjja på sig för att inte frysa. Idag så vakna jag klockan 9 och gjorde mig lite frukost nyrakad
och ren. Sedan så fick jag gå till skolan, jag kom på att jag hade glömt min cykel hos gustav. Vi käkade mat här om dan på en resturang som hade otroligt god mat. jag tog grillspett med klyftpotatis. otroligt god med 2 olika såser. på föreläsningen så hade vi repition på subnetting som är lite knepigt om man säger så. Efter det så drog jag och jacob ner på stan och provade byxor, elr åtminstonde jag. jacob fastnade i en fåtölj och "läste" om en brasiliansk/svensk tjej i CAFE. Sen så köpte jag ett minneskort till min mobil och en ny skateboard med en genomskinlig grippa. och drog sedan hem och drog ihop lite plock mat som har blivit över, innan jag drog och handlade. Kom hem och kom på att det redan har blivit lite repor på min mobil och fick iden att göra ett eget mobil fodral. Jag använde mej av ett par gamla byxor och gjorde ett, kanske inte världens snyggaste men jag tyckte det blev coolt :).

Här är lite bilder från dagens händelser ;D

Skateboarden









Mobilfodralet



Mat från coop konsum


Kommentarer
Postat av: Linn

Ingen tvekan om att du valde den snyggaste brädan iallafall!! Men så var det ju oxå med mig du såg den första gången så..... ;P

2008-09-27 @ 00:51:32
Postat av: Willy

haha precis linn ;)

2008-09-27 @ 01:04:59
URL: http://lajban.blogg.se/
Postat av: Peckafjant

HAHA nice bräda .... det skulle ju vara rosa gripa!!!! fifaen

2008-09-27 @ 14:08:37
URL: http://hewholiveswillsee.blogspot.com/
Postat av: willy

och förstöra hela brädan lol ;D

2008-09-27 @ 16:39:28
URL: http://lajban.blogg.se/
Postat av: Linus

Svälta lär du ju inte göra iaf ;) hare mos Wille :)

2008-09-27 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0