Uppkörning




Idag hade jag uppkörning och det gick ta mej fan inte bra. jag har aldrig kört med en volvo och efter idag så kommer jag aldrig köpa en, finns det nåt som heter koppling på dom dära skit bilarna. jag hade dock inte räknat med att jag skulle klara det, för det var den första uppkörningen och jag har inte kört med någon trafikskola. Men att jag skulle kugga pga att jag inte kunde bilen känns jäkligt tufft. ifall jag hade kört med vår FORD så skulle jag ha klarat det, utan tvekan. för dom punkterna som jag hade fel på var att jag hade svårt med koppling/gas och att jag körde för hakigt. och det var ju pga att jag hade svårt med att hitta kopplingen. jag brukar inte heller köra med 5an i när jag kör i 50 km/h det tyckte hon att jag skulle göra. jag vet inte, jag brukar i alla fall inte växla upp till 5an förens jag kör i 70 km/h. Aja nån som har en volvo att låna ut ;D. Jag vill ha mitt körkort och en lila bubbla nu så fan ifall jag inte klarar det nästa gång ;S 

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack och lov att du aldrig vill köra VOLVO!! Dem är nog världens fulaste bilar!

Ser typ ut som en tegelsten på hjul!!

Lätt att det är bubbla som gäller!! Men en ORANGE ska det vara... äkta 70-tals känsla...

2008-09-27 @ 00:47:44
Postat av: willy

haha ja dom är inte så snygga. och det går inte att köra heller;D..



ja det blir det ;D jao orange det går det med men det finns redan en på bbs som har en sådan :)

2008-09-27 @ 16:45:06
URL: http://lajban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0