William Labbar

Från irreterande ringsignal som larmsignal

06.00 - Vaknar av ett sms från elin ;S;S tack för den :)
09.00 - Frukost, mackor leverpastej och gurka, som är så jäkla gott. jordgubbs kräm med mjölk och ett glass jucie.
10.00 - Labb, labb och labb. till kl 12 då drog man till OK och köpte en skink och ost smörgås och en med kyckling och curry. Den med ost och skinka var otroligt torr :S men den med kykling otroligt god. som jag hade förväntat av 30 jäkla kr för en macka. Sen så var det dags för labb igen. Lösa upp massa ip adresser, nätmasker och skiiiiit. ända tills klockan blev 17.00. hmm
18.00 - Tog mitt sista bröd.
19.00- Elie kom och hälsa på och fick se hur jag bor. Det är lite litet med det duger tills så länge. bara det finns en tv, en säng och en dator så klarar jag mej fiint fiint :) .
20.00 - Drog till olarys beställde en kycklingsallad med kroketer och vitlöksbröd för 130 kr och en öl på det. otroligt ffiiint efter den långa labben. till maten så kollade vi på inter - panathinaikos. Det trevligt, inter vann ochså med 2-0 där zlatan spelade fram till båda.
11.00 - Kom hem och tog ett glass oboy och satte mej vid datorn där jag sitter ännu.

Till scrubs på kvällskvisten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0