Weird?

Det finns mycket sjukt ute i världen. Och efter att jag har surfat lite och kollat på lite annorlunda nyheter på olika nyhetssajter så hittade jag en flertal artiklar om Asien. Det finns en tradition i japan som kallas nyotaimori. Traditionen går ut på att man äter sashimi eller sushi som ligger serverad på en naken kvinnas/mans kropp, Jag har aldrig provat sushi. Ifall jag gör det nångång så ska den inte liggas på en naken kropp. Fast japanerna har gått ett steg längre.

Japanerna har av någon anledning så finns det ätbara människodockor. Dockorna läggs på ett bord och sen så får gästerna skära in i dockan och äta det ätbara innehållet. Det är verkligen en realistisk docka, kommer till och med blod när du skär första snittet. Känns mer som en "behandlings metod" för att bota kanabalism än nånting man bjuder mor och far på.

Det finns en sydkoreansk kvinna vid namn Cha Sa-soon som har sedan 4 år tillbaka förökt ta körkort utan att lyckas. Efter 775 försök så kan man ju undra vad hon håller på med. Hon säger att allt hon vill är att få köra traktor på landsbygden. Hon säger att i den körkortsbok hon andvänt så ska det ta 5 år att ta sitt körkort, så hon hoppas att klara teoriprovet nångång nästa år. Hon har spenderat 10 miljoner won som är ungefär 60 000 svenska kr. Men hon kommer säkert att få sitt körkort snart med tanke på hennes efternamn "-soon".



Kommentarer
Postat av: Valon

Peoples are crazy by nature :P

2009-04-19 @ 00:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0