Frukt-imperium

Halloj.

Jag var så sugen på frukt så jag tänkte att jag drar och köper lite på närlivs, det ligger precis där jag bor, för jag orkar inte dra ända in till stan för att köpa frukt som är nån krona billigare som min kompis pecka skulle göra ;d. Jag gick in och sen så såg jag att hon som jobbade där var jätte söt, asså man drar sig ju till olika personer på olika sätt och hon verkade vara en sån tjej som man blir glad av att bara va i närheten, glad sprallig och sjyst klädstil :). Och under tiden som jag letade efter bananer så försökte jag bara komma på nåt att säga till henne, bara försöka börja snacka. Hmm vädret ? nej det kan jag inte nämna nånting om, så typiskt svensk att börja prata om vädret. kanske hur hon fick jobbet ? är jag för på då ? hmm.  Jag blev nervös och sen så skit jag i att försöka. Sen så blev jag lixom arg :) hur svårt kan det vara att börja prata med annan människa. Jag tycker själv at tjag är blyg medans många säger nej nej, du blyg ? nej du är inte alls blyg. Men i vissa situationer och mot vissa människor kan jag stänga mig helt och det är inte nånting som jag gillar. Men jag ska fan trotsa min blyghet och börja snacka med tjejen. Fast jag kommer någ att bli jätte nyttig nu för jag kommer bara köpa massa frukt för att jag inte vågar prata med henne ;D. Att börja prata med en tjej man inte pratat med innan tycker jag är jätte svårt. Att sedan fortsätta prata det har jag inga problem med men att börja, åhh hur svårt kan det vara lixom. Man har ju som sagt inget att förlora men ändå så har jag en klump i halsen, det låter som att jag skulle vara kär eller nåt men det är jag inte :).  Jag är så trött på att träffa nya personer när man festar. Är det liom det enda stället man kan träffa personer, eller är det bara jag som vågar mer när jag festar och på så vis så träffar jag mer tjejer, jag vet inte. Fast ifall man närmar sig nån annan när man inte är på krogen så blir det lätt att den man vill prata med uppfattar som att man "raggar", som det inte alltid är :).

Aja jag ska nog gå och köpa lite mera frukt nu ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra Poulios

Känner igen mig där, varför ska de vara så svårt o börja prata med nån?

Lycka till iaf , ja håller tummarna! :)

2009-04-28 @ 16:59:20
Postat av: Anonym

HAHAHAH klockrent ! :) skriv en söt lapp till henne, "jag är blyg kan du prata först" så kommer hon tycka att du är söt!!!! el sär men hoppas på söt :) good luck! pusss

2009-05-02 @ 13:41:26
URL: http://pairofchopstick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0