Active

Jag har som sagt lagt ner blogg skrivandet över sommaren. Jag har inte haft någon lust eller behov av att dela med vad som händer i mitt liv just nu. Jag har nu kommit tillbaka ;d jag ska börja skriva mer och dela med mig av mina tankar :)

Sånt som jag tycker är intressant just nu är alla filmer som kommer förväntansfullt längtar efter. Och nu så börjar plugget igen, "älskade" plugget ;D, inte nånting som jag ser fram emot, dock så ska det bli gött att komma tillbaka till studentlivet. Alla fester och nätter på studentkåren. Dock så kommer ju hyran tillbaka, inte den mysigaste att ha på samvetet med tanke på att den är väldigt hög.

Men hoppas att få lite nya och mer läsare nu när man ska ta upp skrivandet igen :)

Love Willy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0