Orsaker

Ett kort litet inlägg om Bloggar.

Varför skiver man blogg. Det är så otroligt många som har börjat skriva det och det kommer bara fler. Vad har ni för orsaker till att man skriver, delar med delar av sitt liv. Man tycker det är roligt?, det tycker nog alla iofs, för man hade väl inte skrivit ifall man tycker det är tråkigt. Man tycker det är coolt? alla andra gör ju det? Det finns så otroligt många som har kläder, mode, shopping som intresse och skriver då om det. Jag tror att det är väldigt många som inte är intresserade av detta fenomen;D. Tycker att det börjar bli lite jobbigt. Jag tror att den gruppen förknippar mode,shopping osv med blogg!. Detta vårre ett fel antagande. Det finns så många bloggar, om allt, om bilar, om tvspel, om politik om intressanta personers liv.

varför bloggar du.!?

Jag skriver inte för att min granne eller min katt ska läsa min blogg. jag skriver för att jag själv vill få ut saker och ting ur min hjärna. När jag känner att ja det här skulle jag vilja dela med mig med nån så skriver jag det här. Även om ingen kommer att läsat eller om 100 personer skulle göra det så bryr jag mig inte., skulle dock gilla ifall ån vill läsa min blogg självklart men mitt mål med att skriva här är att rensa min skalle.

Jag tycker att det är intressant med mode och kläder osv men jag tycker att allt för mycket kretsar runt det i bloggvärlden.

Jag hoppas få läsa mycket andra intressanta bloggar i framtiden ;D
 
Peace Willy.






Kommentarer
Postat av: Dino

Willy kom hem i helgen så kan vi dra och träna :) KRAM

2009-01-08 @ 02:23:23
URL: http://bahtanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0