RUN FOREST

Idag har jag fått besök från mina kära mor och far. Och med dom följde en himla massa saker. Allt från tavlor till bestick och nu eckar det inte i min lägenhet som innan. Med översikt över varvsholmen och med en liten havsutsikt så sitter jag i köket och blickar ut på snön som lägger sig på granens gröna tak. Kala grenar mot en blå himmel, ganska fint.

Mat Mat Mat, i mängder flyger dom in i frysen. Allt från kött till grönsaker. Nu så kan jag inte klaga på att jag inte har någon mat bara för att jag inte orkar att laga mat. Nu kan jag inte övertala mig själv att köpa skräpmat, och det är positivt. Man är ju inte som när man var liten. All mat åkte ut där det skulle men nu på senare dar så fastnar ju det lite där och där, på magen på låren ;d. Man börjar bli gammal och gaggig, och att man nu får komma in på systemet gör ju inte så att man blir nyttigare.

Det har även slinkat in en och annan möbel i lägenheten, ett rött bord med 2 stolar, köksbord, en säng, satt upp nya gardiner i både köket och vardagsrummet. Allt som fattas är en soffa och ett soffbord och även en TV. Jag längtar sjukt mycket efter att ha en tv, även att jag nästan aldrig kollar på tv nu för tiden så måste det ändå finnas en i närheten. Det blir helt tyst och konstigt utan en tv. Man kan inte direkt Läsa en bok tillsammans ifall några vänner kommer på besök. Utan det är ju som sagt sällskapligt att bara kolla på en TV.

Ny design på bloggen som ni säkert märkt eftersom ni läser detta inlägg, våra konstigt annars. Jag gillar "clean" design på allt jag köper och vill ha. Jag vill dock få in en bild på mej, en stor och färgglad uppe till höger. Så ifall det är nån som har en bra kamera så får ni gärna plåta lite hehe.

RUN FOREST RUUUNNN ...
5 ggr i veckan så springer jag som bara dänn. Runt centrum, runt skolan och tillbaka. Jag springer så dant så jag odlar skägg innan jag har kommit tillbaka. Näe men det är skönt att ha kommit igång med träning igen. Det blir ju inte så ofta när man går en dator linje, tyvärr. Fast nu jäklar, ingen ro här inte.

Jag älskar älskar filmen, Forest Gump.
En av mina absoluta favorit filmer efter shawshank redemption. En story som inte många filmer kan slå. Ifall nån inte har sett den så skriv! Man måste ha sett den.

Nu längtar jag efter att steka lite fläskfilè och ta en bira och samtigt kolla på champions league som är nästa vecka. Det ska bli väldigt skönt att slappna av efter allt plugg i skolan. Och att man har en fräsh lägenhet gör det allt mycket trevligare när man väl slappnar av som jag inte gör allt för ofta nu för tiden.

Imorn så ska jag träffa Alexandra. Yippie, det var så länge sen. Ska bli trevligt att spendera några timmar med henne :).

Nu tänkte jag dra en film, Gomorra heter den som är baserad på en bok. Och vi ska göra lite popcorn och bara chilla.

Cya all. love Willy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0