William Tipsar

Jag har så otroligt mycket sparade sidor i favoriter och nu har jag inte så mycket för mig så jag tänkte rensa och se vad jag vill ha kvar och vad som ska bort. Och då tänkte jag passa på att dela med mig några av dom sidor som har varit några av dom som jag har tryckt mest på under åren. Och ja det är verkligen år sen jag rensade mina favoriter.


stockholmstreetstyle

En hemsida om design och mode i kläder, allt från kändisar till egna stilar etc. Det som är mest intressant på denna sida är streetstyle delen av hemsidan, där dom år ut på stan och tar foton på personer med olika stilar, och där personerna även berättar om sin stil och vart dom har köpt kläderna ifrån. En väldigt bra sida ifall man vill ha lite inspiration till lite nya plagg i garderoben.


yankodesign

En sida där du verkligen hittar allt om design, älskar att gå in och kolla och läsa om allt. Om livsstil, arkitektur, teknologi, produktdesign med mera.


alladrinkar

Behöver nog inte beskriva så mycket om denna sida. Där hittar du alla drinkar som du någonsin kan dricka, finns säkert några som du inte kan dricka för den delen med. Det som är väldigt bra med denna sida är att du kan söka på en ingrediens och sen få upp alla drinkar som innehåller den. Ska du på fest?! In och sök på nåt smarrigt.


tresbienshop

Helt underbara kläder för den som har lite mer att spendera för. Underbara skor, underbara tshirtar. Väldigt hög klass på denna sida. Jag skulle inte säga nej till att få nåntingt från denna sida. Älskar dom stilarna som presenteras/säljs på sidan. En väldigt retro och relax stil. Och det är inte bara min åsikt om herr kläderna som gör att jag vill dela med mig denna sida utan det är väldigt snygga tjej kläder med. Check it out.


111vox

Denna sida är för dom som vill ha en lite mer slapp fast ändå snygg och utmanande stil, och även något billigare än tresbiens kläder. Jag tycker att klädsidan hade mycket snyggare kläder för nått år sedan tyvärr, fast deras utbud av accessoarer, musik, litteratur och skor håller en bra klass.


facehunter

En blogg somsom är väldigt intressant när det gäller olika klädstilar. Endast en sida med foton, söker hela tiden efter nya stilar, ny design. Ochså en väldigt bra sida ifall man vill få lite tips, tyvärr är det mest tjejkläder men det kommer även upp lite kill kläder då och då.


deviantart

En konstnärlig sida. Där kan man lägga upp foton, målningar, teckningar. Du hittar allt ifrån speldesign till litteratur. Och det är inte lite heller. Du kanske vill ha en ny bakgrundsbild, kolla in andras photoshop arbeten, eller bara älskar foton, då är denna sida värt ett besök.


eioclothing

För dom som gillar t-shirtar. Skit snygga t-shirtar på denna sida. Oftast med lite större och utmanade motiv men ändå ganska cleant. Dom har inget större utbud men det dom har är läckert.

Det var allt som jag ville dela med mig.

Cya Soon, Love Willy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0