Tomato Willy

Jaha jag som trodde jag hade nått med närlivs tjejen men det blev inget. När jag var där så fick jag reda på att hon hade pojkvän, så jag lämnar det :). Jag är lite glad över mig själv att jag lyckades prata med henne i alla fall :) även om det inte är så svårt egentligen, det kommer jag inte säga när nästa tillfälle dycker upp haha.

Vad händer i sommar ?

Jag har inte alls mycket planerat i sommar, jag har inte fått nått sommarjob så tjäna pengar kan jag ju glömma. Och eftersom jag inte har alls för mycket pengar så kan jag inte heller resa. Jag har i alla fall ett presentkort som jag kan andvända med att resa på. Det blir säkert till Paris. Annars så tänkter jag göra massa mindre tripper. Det skulle vara grymt att fira midsommar på öland. Åka till liseberg, gröna lund. Jag älskar berg o dalbana, finns det något roligare.

Annars så är jag en tomat. Tomato Willy, jag hoppas att jag kan ruttna snart så jag blir brun ;0

Jag har fortfarande ingen soffa, jag blir galen snart. Vart kan man hitta en sjyst och billig soffa. Det går helt enkelt inte. Antingen så ser dom ut som farmors soffa eller så kostar dom 20 000 och är av äkta skinn importerat från japan. Jag har en chips skål som kruka till en växt och självklart så måste jag då ha en popcorn skål till min andra krukväxt. Nästa inköp blir helt klart 4 krukor så jag äntligen kan äta mina popcorn i en riktigt skål och inte i stora glass-skålar.

Nu blir det Vindruvor, svartvinbärssaft popcorn i glass skålar till en bra film. Jag tänkte se "Milk" den handlar om Kaliforniens första öppet homosexuella politiker Harvey Milk med Sean Penn i huvudrollen. Han fick även en oscars för bästa manliga huvudroll för den här filmen, den fick även massor av andra nomineringar som tex bästa film.

"Ingen äter popcorn i glass-skålar bättre än Willy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0