Polly & Oboy

Jag har sett den sista filmen i de nya Johan Falk filmerna, den sista av de 5 filmerna heter De Fredlösa. Jag tycker att den var spännande som resten av filmerna, men dock så kan jag inte säga att de är mer än "okej". Man kan se dem för de är spännande men förvänta inte några topfilmer.


Nu så är de gamla kurserna avklarade, och ska nu börja på två nya som är nätverkssäkerhet och databashantering. Vi har börjat lite smått i båda kurserna och ett avsnitt som jag tyckte var intressant var om olika attacker som har hänt i historien. Och med attacker så menar jag virus, maskar ( inte riktiga maskar ;D ) och trojanska hästar ( det är inga riktiga häster som jag menar här heller ) Jag kommer ihåg att jag fick ett mail som hete "I LOVE YOU" och innehåll en bifog fil som hete "LOVE LETTER TO YOU" :) och nej jag fick inget kärleksbrev, det ett virus som spreds sig till alla mailaddresser man hade. Som tur så visste jag redan detta och öppnade det ej :) men det som är intressant är att detta virus spreds sig över hela världen på endast en dag.


Jag ska åka till västervik och äta julbord. det ända som är gött med julen. Jag ska då även hälsa på min familj och vänner, framför allt Linnea! saknar dig så mycket :) så det blir mys med Polly och Oboy när jag kommer! :)


Love Willy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback