SITCOM

FREAK!

Alla serier som jag har under flera år är inte några. Jag kan absolut kalla mig själv serie freak.

Jag har gör en map för varje serie där jag sparar det senaste avsnittet av serien så jag inte glömmer vilket avsnitt jag är på. och under dessa år så har jag sparat och det är väldigt många. dock så gick ju min hdd sönder så jag har börjat om att spara allt och mappen är redan full av serier. Jag tänkte räkna upp dom serier som jag har sett och utse några favoriter ;d


Serier som jag har sett/följer

Dexter
Prison Break
Two and a half Men
Heroes
Playa del sol
Svensson svensson
Entourage
Parlamentet
Weeds
OC
Bionical women
True Blood
Lost
The Sopranos
How I Met Your Mother
Psych
Flashforward
Californication
Bored to Death
It's Always Sunny In Philadelphia
Scrubs
Fringe
Chuck
Eureka
The Big Bang Theory
Bones
House
Hung
Seinfeld
The 4400
The Office (UK)
Family Guy
30 Rock
Vänner
Six feet under
American dad
Arkiv X
Advokaterna
Coupling
Ally Mcbeal
Boston Legal
Twin Peaks
That ´70s show
Fresh Prince in Bel Air
Life
Dark Angel
Futurama
The Company
Pang i bygget
Buffy och vampyrerna
Mad Men
Dollhouse
Burn Notice

Detta är under flera år men det ändå ganska många även att jag säkert har glömt massor :)

Serier som jag är trött på

alla NCIS/deckar serier. Dom har ingen karaktär och lever på att själva mordet är intressant. Oftast är inte skådespelarna så värst bra heller. jag har sett några avsnitt av vissa och tröttnat med än gång.

Serier som jag följer just nu

Dexter, The Big Bang Theory, House Six feet under, Bones, Heroes, Californication.

Serier som är absolut värda att kolla på

Weeds, Californication, Entourage, The Big Bang Theory, House, Heroes (säsong 1), OC, Bones.

Favorit serie -Citat!!

Save the Cheerleader, Save the World


Min absoluta favorit just nu



Serien Handlar om Leonard och Sheldon som är fysiker och bor tillsammans i en lägenhet, de har inte så mycket till liv utanför labbet och att spela tv-spel och gå till comic-store med sina två vänner Wolowitz och Rajesh.

I serien får vi följa killarna när dom får en ny granne och vän, den snygga Penny

Den här serien är fantastiskt rolig, Den känns så äkta och dom har tydligen använt sig av en riktig fysiker för alla begrepp de andvänder ska stämma.

Hela Första säsongen finns att ladda ner på tankafett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0