Panic

Tjenare, nu så har min "super" data gått sönder igen och är just nu inne på lagning. Jag förstår inte hur folk  förr i tiden klarade sig. Jag blir helt galen utan några kanaler på tv eller någon dator, VAD SKA MAN GÖRA ??!

Det är svinkallt ute!

Vinter Vinter Vinter och åter Vinter = Depression Depression Depression och åter Depression

Inga fåglar som kvittrar, mörkt när man åker till skolan och mörk när man kommer hem, 10 minus ute.

Jag fyllde år igår, det var ju roooligt.. ?!

endast 9 år kvar till 30-års krisen :D, man får lite knapp panik, samhället säger att man bör ha barn innan man är 30, det är 9 år kvar. kan låta mkt men 21 år har ju går så jäkla snabbt. Och iofs så vill jag ju inte ha barn efter man är 30. När sitt barn är 10 så är man 40 :0..

En bra utbildning och förmodligen en hög lön om sisådär ett halvår har man i alla fall.

Tur att jag var på bra humör idag ju! ;D

Love Willy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0